ربات هوشمند پردازش نمونه میکروبی ET-2000 برنده "سومین جایزه پروژه برجسته" در کنفرانس نوآوری و کارآفرینی صنعت هوشمند چین شد.

- 2021-06-04-


کنفرانس اجلاس اجلاس بین المللی ساخت هوشمند چین و کنفرانس نوآوری و کارآفرینی صنعت هوشمند چین (از این پس "انجمن اوج" نامیده می شود) با موضوع "صنعت 4.0" و "ساخت چین 2025" به عنوان موضوع در ژانان در نوامبر برگزار شد 20. این اجلاس سران کنفرانس سطح بالا با بالاترین مشخصات و سطح ، با نفوذترین و دامنه وسیع ترین حوزه در زمینه رباتیک جهانی و ساخت هوشمند در چین است.


در همایش اجلاس همچنین "کنفرانس نوآوری و کارآفرینی صنعت هوشمند چین" برگزار شد. 41 تیم نوآور و کارآفرین از جمله شرکت جینان بیوتک ، آموزشی ویبولیتین برای اجرای نمایشگاه راه دعوت شدند. پروژه Biotech Microbial Sample Processing Intelligent Robot ET-2000 برنده "جایزه سوم پروژه عالی" شد.

در این مجمع همچنین از متخصصان و نخبگان تجاری از چین ، آلمان ، فرانسه ، ایالات متحده و سایر کشورها و مناطق دعوت شد تا 12 گزارش را منتشر کنند. دانشگاهیان آکادمی مهندسی چین لی دیئی و وو هونگزین در این جلسه سخنرانی های اصلی داشتند. آنها در مورد تولید هوشمند متولد شده از نفوذ فرامرزی و نوآوری فرامرزی از روندهای کلان تا فناوری های پیشرفته ، ایده های جدید و چشم اندازهای جدیدی را برای تولید هوشمند به وجود آوردند.