خبر خوب | محصولات سواب استریل بابیو به طور رسمی به گواهینامه MDR اتحادیه اروپا ارتقا یافته است!

- 2024-08-15-

سواب نمونه برداری استریل یکبار مصرف به طور مستقل توسط Jinan Baibo Biotechnology Co., Ltd. ساخته و تولید شده است، گواهینامه MDR اتحادیه اروپا را دریافت کرد. این نشان می‌دهد که محصولات و سیستم‌های تولیدی بیوبانک آزمایش‌های جدید شاخص MDR اتحادیه اروپا را گذرانده‌اند و از سوی اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده‌اند. سازمان ITS دارای کد نمایندگی 0413 تحت دستورالعمل MDD و 2862 تحت مقررات جدید MDR است. در این مرحله، سواب های نمونه برداری Biobao را می توان در کشورهای اروپایی و کشورهایی که گواهینامه CE اتحادیه اروپا را به رسمیت می شناسند، فروخت.

بابیو در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات شامل کیت‌های آزمایش سریع طلای انسان و حیوان خانگی، محیط‌های پودر خشک، لوله‌ها و سواب‌های نمونه‌گیری ویروسی، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های عفونی، آزمایش دارو، بارداری، بیوشیمی، آزمایش میوکارد، لوازم آزمایشگاهی، انفوزیون و انتقال خون دارد. و سایر لوازم پزشکی در میان آنها، سواب نمونه برداری یکبار مصرف دارای مشخصات و مواد مختلفی برای انتخاب است که می تواند در کنترل بیماری، تحقیقات بالینی و علمی برای پایش و نمونه برداری از پاتوژن های عفونی و سایر سناریوها استفاده شود.

Baibo Biology بر تحقیق و توسعه و تولید مواد مصرفی پزشکی، معرف ها و ابزار، با خطوط تولید خودکار سطح بالا، خروجی پایدار، کنترل کیفیت دقیق، محصولات به اروپا، ایالات متحده، آسیای جنوب شرقی، آفریقا و 100 کشور دیگر صادر می شود، تمرکز دارد. + کشورها و مناطق انواع محصولات توسط نهادهای نظارتی معتبر جهانی مانند CE، NMPA، MDA، UKCA تایید شده اند و محصولات و خدمات رقابتی و رضایت بخش هستند.

در آینده، Baibo Biological به کنترل دقیق کیفیت محصول، تلاش برای ایجاد یک برند بین المللی، ساخت یک برند جهانی نمونه برداری بیولوژیکی با سطح بالا با قدرت فنی سطح بالا، تیم مدیریت قوی و تجهیزات تولید پیشرفته ادامه خواهد داد و در پیشگیری و کنترل اپیدمی جهانی