آیا محیط کشت پس از مرطوب شدن و توده شدن آن همچنان قابل استفاده است؟

- 2024-06-14-

اگر مشغول بازرسی رسمی هستید، پس از وقوع این اتفاق، نمی توان از محیط کشت استفاده کرد. هنگامی که توده ها ایجاد می شوند، به این معنی است که پودر خشک محیط کشت خراب شده است. فرهنگ آن هر چقدر هم مؤثر باشد، از نظر ظاهری در کنترل کیفیت فاقد صلاحیت ارزیابی شده است و طبیعتاً قابل استفاده نیست. در عین حال، چنین محیط کشت نیز باید دور ریخته شود (اگر می خواهید آن را برای برخی آزمایشات غیررسمی نگه دارید، می توانید روی بطری بسته بندی "فقط برای تمرین" بنویسید)

با این حال، تا زمانی که محیط کشت کلوخه ای جدی نباشد، عملکرد کشت آن به طور کلی مشکل بزرگی نیست. اگر آزمایش‌های رسمی انجام نمی‌دهید، اما فقط می‌خواهید خودتان آن را انجام دهید، یا از آن برای آموزش استفاده کنید، هنوز هم می‌توانید از بیشتر آنها استفاده کنید. اگر چنین است، بهتر است قبل از استفاده از یک سویه مثبت شناخته شده به عنوان کنترل استفاده کنید.

بایبو بیوتکنولوژی، یک بازیگر پیشرو در این زمینه، در تولید محیط پودر خشک با کیفیت بالا برای کاربردهای میکروبی تخصص دارد.  تخصص آنها به فرمولاسیون محیط های کم آب در میکروبیولوژی، از جمله گزینه های غنی از مواد مغذی مانند آگار مغذی دهیدراته گسترش می یابد.  علاوه بر این، بیوتکنولوژی بایبو با ارائه اجزای ضروری مانند محیط گرانول به تحقیقات کمک می کند.  به عنوان تولید کنندگان پودر خشک قابل اعتماد (OEM)، رشد میکروبی بهینه و نتایج دقیق را تضمین می کنند.

در صورت نیاز به جزئیات بیشتر یا درخواست های اضافی بپرسید!