آیا محیط کشت قدیمی است؟

- 2024-05-13-

محیط پودر خشک برای آبگیری محیط آماده شده است تا نگهداری و فروش آن آسان باشد. هنگام استفاده کافیست به نسبت آب به آن اضافه کنید تا حل شود.

اگر تاریخ مصرف آن تمام شده باشد، ترکیب شیمیایی محیط تغییر می کند، ممکن است سموم و مواد دیگری تولید کند که برای رشد سلولی مساعد نیستند، و محیط منقضی شده عموماً آلوده خواهد شد، شرایط کشت سلولی برای شرایط آسپتیک سخت است، توصیه نمی شود. برای استفاده از محیط منقضی شده، بهتر است از همین الان استفاده کنید. پس از انقضای زمان عقیم سازی و درمان بی ضرر از محیط می توان به عنوان محلول غذایی برای آبیاری گیاهان و گیاهان، به عنوان کود استفاده کرد. همچنین می توانید برای انجام آزمایش های فیلتراسیون ذوب شوید، توانایی عمل را تمرین کنید. می توان برای انجام تست عملکرد آه استفاده کرد، تا زمانی که PH، حساسیت مناسب باشد، مشکلی وجود ندارد.

به عنوان تولید کننده و کارخانه محیط کشت پودر خشک در چین، رسانه های کشت بیولوژیکی بیولوژیکی بابیو در بسیاری از کشورها و مناطق در سراسر جهان به خوبی به فروش می رسد، محصولات را می توان سفارشی کرد، فروش قیمت عمده فروشی، از درخواست خود استقبال کنید!