ظاهر فوق العاده بابیو در CMEF

- 2024-04-15-

در 11 آوریل 2024، هشتاد و نهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی چین (بهار) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های ملی (شانگهای) آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه، بابیو محصولات ستاره‌ای مانند کیت‌های تست سریع انسانی، رسانه‌های پودر خشک، کیت‌های تست حیوانات خانگی، سیستم‌های پیش تصفیه میکروبی و تیم‌های تجاری را به ارمغان آورد تا ظاهری فوق‌العاده داشته باشد و طیف کاملی از راه‌حل‌های یک مرحله‌ای BABIO را در زمینه نشان دهد. تجهیزات پزشکی.

بابیو بیولوژیک یکی از اولین شرکت های ثبت شده در فهرست IVD در چین پس از گسترش هیئت سوم جدید چین است و طیف محصولات آن طیف گسترده ای را پوشش می دهد. بیماری های قلبی عروقی، بیماری های عفونی، آزمایش دارو، بارداری، بیوشیمی، تست میوکارد، مواد مصرفی آزمایشگاهی، انتقال خون و سایر مواد مصرفی پزشکی، محیط پودر خشک، کیت و سواب انتقال ویروس، کیت تست سریع طلای کلوئیدی و کیت تست سریع حیوان خانگی را پوشش می دهد. سلسله. بسیاری از این محصولات دارای گواهینامه های NMPA، CE، UKCA، MDAA و سایر گواهینامه های بین المللی هستند و به طور گسترده به بیش از 100 کشور و منطقه فروخته می شوند.

در طول این نمایشگاه، منطقه نمایشگاهی این شرکت از توده ها در یک جریان بی پایان، بسیاری از بازدیدکنندگان گفتند که محصولات و فناوری ما تأثیر عمیقی بر آنها گذاشته است و مشتاقانه منتظر فرصتی برای رسیدن به همکاری هستند.

بابیو از این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای استفاده کامل از مزیت های فنی انباشته و مزایای تحقیق و توسعه در داخل و خارج از کشور، بهبود مستمر قدرت جامع شرکت، ایجاد یک برند بین المللی، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر به کاربران استفاده خواهد کرد. و به کار سخت برای ترویج توسعه چین سالم ادامه می دهد.