با افتتاحیه هشتاد و نهمین CMEF، بابیو شما را به بررسی روندهای جدید در صنعت تجهیزات پزشکی دعوت می کند.

- 2024-04-07-

هشتاد و نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی چین (بهار) (از این پس "CMEF" نامیده می شود) از 11 آوریل تا 14 آوریل 2024 در مرکز همایش و نمایشگاه ملی شانگهای برگزار می شود. بابیو محصولات ستاره ای مانند کیت تست سریع انسانی را به ارمغان خواهد آورد. ، پودر خشک، کیت تست حیوان خانگی، سیستم پیش تصفیه میکروبی، و همچنین تیم حرفه ای فن آوری و تجاری به نمایشگاه می روند.


بابیو یکی از اولین شرکت های ثبت شده در فهرست IVD در چین پس از گسترش هیئت سوم جدید چین است و طیف محصولات آن طیف گسترده ای را پوشش می دهد. بیماری های قلبی عروقی، بیماری های عفونی، آزمایش های سوء مصرف مواد مخدر، بارداری، بیوشیمی، تشخیص میوکارد، مواد مصرفی آزمایشگاهی، و انواع مواد مصرفی پزشکی مانند انفوزیون و جمع آوری خون و انتقال خون، لوله ها و سواب های نمونه گیری ویروس، کیت های تشخیص سریع طلای کلوئیدی و غیره را پوشش می دهد. به لطف رقابت قوی و خدمات رضایت بخش، بسیاری از محصولات ما توسط NMPA، CE، UKCA، MDA و سایر گواهینامه های بین المللی تایید شده اند و به طور گسترده به بیش از 100 کشور و منطقه فروخته می شوند.

تمرکز بر فناوری جدید، مشاهده غار کل صنعت! بابیو از 11 تا 14 آوریل در محوطه نمایشگاهی 6.1E02 مرکز همایش و نمایشگاه ملی شانگهای برای شرکت در مراسم جهانی صنعت تجهیزات پزشکی و شاهد روند جدید صنعت تجهیزات پزشکی چین با شما دیدار خواهد کرد!