شرکت بابیو در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پزشکی آزمایشگاهی چین 2024 یک موفقیت کامل بود.

- 2024-03-18-

از 16 تا 18 مارس 2024، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی آزمایشگاهی پزشکی و انتقال خون و ابزار و معرف های خون چین (CACLP) در مرکز نمایشگاه بین المللی چونگ کینگ برگزار شد. CACLP یک نمایشگاه حرفه ای بسیار تأثیرگذار و جمع آوری کننده در زمینه تشخیص آزمایشگاهی است. بابیو زیست شناسی برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شد که در طول نمایشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت و به موفقیت کامل دست یافت.

CACLP امسال، تشخیص بابیو بیو حیوان خانگی، تشخیص بیماری های عفونی، تشخیص نشانگر تومور، تشخیص نشانگر میوکارد، محیط کشت میکروبی، سیستم پردازش نمونه میکروبی و سایر محصولات ستاره این شرکت ظاهر شگفت انگیزی داشتند و جدیدترین محصولات و فناوری های روز را به ارمغان آوردند.

در طول نمایشگاه، منطقه نمایشگاه شرکت از توده ها در جریانی بی پایان بازدید کرد، بسیاری از بازدیدکنندگان گفتند که محصولات ستاره، قدرت جامع و نتایج توسعه ما تأثیر عمیقی بر جای گذاشته است، این نمایشگاه همچنین فرصتی را برای شرکت و همتایان صنعت برای تبادل یادگیری فراهم می کند. .

بابیو بیولوژیک از این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای بهبود مستمر قدرت جامع شرکت، ایجاد یک نام تجاری بین المللی، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر با قدرت فنی سطح بالا، تیم مدیریت قوی و تجهیزات تولید پیشرفته و کمک به کاربران استفاده خواهد کرد. ترویج توسعه با کیفیت بالا در پزشکی آزمایشگاهی بین المللی چین.