تبریک به کیت حمل و نقل ویروس Jinan Babio (غیرفعال) مورد تایید MHRA انگلستان

- 2022-06-13-

به تازگی جینان بابیو بیو کیت انتقال ویروس (غیرفعال) توسط MHRA انگلستان تایید شده است. تا کنون، لوله نمونه برداری شرکت ما محصولات مطابق با مقررات مربوطه بریتانیا است و می تواند به طور معمول به انگلستان فروخته شود!


از سال 2020، Jinan Babio وارد بازار خارج از کشور شده است و محصولات متنوعی به سرعت در حال دستیابی به توزیع جهانی هستند. در سال 2021، این شرکت تعدادی گواهینامه معتبر اروپایی و آمریکایی مانند کروناویروس جدید را دریافت کرده است.  تشخیص سریع آنتی ژن معرف (روش طلای کلوئیدی) "لیست سفید" BfArM آلمان و وزارت بهداشت ایتالیا را به دست آورد. در عین حال بابیو کیت انتقال ویروس این شرکت در لیست سفید FDA EUA انتخاب شد گواهینامه ISO13485، و سواب استریل گواهینامه CE اینترتک (شماره بدنه اطلاع‌رسانی شده: 0413) و تاییدیه سازمان غذا و دارو را دریافت کرد.


این بار، جینان بابیو گواهینامه مهم دیگری را که توسط MHRA بریتانیا تایید شده است دریافت کرده است که بار دیگر نشان دهنده شناخته شدن محصولات بابیو در بازارهای خارج از کشور است و قابلیت های گسترش بازار و رقابت اصلی بابیو در بازارهای خارج از کشور را بیشتر خواهد کرد.