ربات هوشمند پردازش نمونه میکروبی ET-2000 برنده "جایزه سوم پروژه برجسته" در کنفرانس نوآوری و کارآفرینی صنعت هوشمند چین شد.

- 2021-06-04-


مجمع بین‌المللی تولید هوشمند چین و کنفرانس نوآوری و کارآفرینی صنعت هوشمند چین (که از این پس به عنوان «مجمع اوج» نامیده می‌شود) با موضوع «صنعت 4.0» و «ساخت چین 2025» به عنوان موضوع در نوامبر در شهر جینان برگزار شد. 20. این انجمن اجلاس، کنفرانس سطح بالا با بالاترین مشخصات و سطح، تأثیرگذارترین و گسترده ترین حوزه در زمینه رباتیک جهانی و ساخت هوشمند است که در چین برگزار می شود.


این مجمع همچنین "کنفرانس نوآوری و کارآفرینی صنعت هوشمند چین" را برگزار کرد. 41 تیم مبتکر و کارآفرین از جمله Jinan Biotech Co., Ltd. برای اجرای نمایشگاه جاده ای پروژه دعوت شدند. پروژه ربات هوشمند پردازش نمونه میکروبی بیوتکنولوژی ET-2000 برنده جایزه سوم پروژه عالی شد.

این مجمع همچنین از کارشناسان و نخبگان تجاری از چین، آلمان، فرانسه، ایالات متحده و سایر کشورها و مناطق دعوت کرد تا 12 گزارش را منتشر کنند. در این نشست، دانشگاهیان آکادمی مهندسی چین، لی دئی و وو هونگ‌شین سخنرانی کردند. آنها در مورد تولید هوشمند ناشی از نفوذ فرامرزی و نوآوری فرامرزی از روندهای کلان تا فناوری های پیشرفته توضیح دادند و ایده های جدید و دیدگاه های جدید را به تولید هوشمند ارائه کردند.